Сторінки 57 - 81 » Стр.71 (1-6)

1. Де трапилася музична історія? На сцені зали. 2. Опис якого інструмента є в тексті? Прочитайте Кларнет. «Блискучі кнопки на його чорному налакованому костюмі засяяли в місячному промінні, мов самоцвіти.» 3. Чому посварилися музичні інструменти? Кожен уважав себе кращим. 4. Що стало результатом їхньої сварки? Какофонія під час концерту, від якої втекли люди. 5. Як ви розумієте виділені слова? Поясніть Вони настільки гучно грали, що це нагадували верещання. Шкіра луснула через потужні удари. 6. Як ви думаєте, хто з музичних інструментів був найголовніший? Який висновок можна зробити, прочитавши казку? Мені здається що Контрабас, тому що він був найстаршим по віку. Чи можна перенести казкову ситуацію в шкільне життя? На вашу думку, колектив — це єдине ціле чи кожний із вас «грає свою скрипку»? Поясніть. Так, таку ситуацію можна перенести на будь-який колектив, в тому числі і на шкільний клас. Якщо колектив дружній, то усі його учасники доб'ються своїх цілій. 7. Розгляньте малюнки. Визначте музичні інструменти, згадані в казці. Які «зайві»? Прочитайте в тексті, хто з них мав великий життєвий досвід і знав, чим закінчуються суперечки. Хто намагався помирити героїв казки? Кларнет, барабан, флейта, гелікон, скрипка, сурми, тарілки, валторни, контрабас, фагот, труба. Зайві: бандура та рояль. Великий досвід мав Контрабас: «Тільки старий Контрабас тихенько зітхнув. Він прожив на світі не один десяток років і знав, чим закінчуються такі суперечки.» Фагот спробував помирити інструменти.

Сторінки 57 - 81