Тиждень 32 - 34 » Ур.166 (1-4)

1. Прочитай вірш і випиши рядочки, читаючи які, ми уявляємо літо живим. Знаєш, скільки справ у літа? Треба нам підсмажить спини, ніс убрати в ластовиння, накупати нас у річці та іще подарувати Та найбільше треба літу, Підкресли слова, завдяки яким у вірші відбуваються такі чари. Як вони називаються? Ці слова називаються – дієсловами. 2. Придумай і запиши ще дві справи, які має зробити літо. Чи вдалося дібрати художні образи, які «оживлюють» літо? Виростити на деревах фрукти. Підсмажити на грядках помідори та кавуни. Так, деякі художні образи вдалося підібрати «підсмажити» 3. Назви щонайменше три різновиди літературних текстів, які ти читав/читала у підручнику цієї чверті. Чим вони відрізняються? Чим подібні? повість про Джуді Муді, оповідання «Арчі», казка «Коли це було?», вірш «Літні турботи» 4. Згадай, якого роду іменники: «шампунь», «собака», «біль», та додай до них прикметники відповідних родів. шампунь, собака, біль – чоловічого роду. м’який шампунь, добрий собака, сильний біль.

Тиждень 32 - 34