Тиждень 32 - 34 » Ур.157

1. Поміркуйте, що дитина може зробити для того, щоб стати знаменитою. Складіть список можливих дій. 1. Навчитися чомусь краще ніж інші, навіть краще ніж дорослі. 2. Створити якусь річ або щось вигадати, що буде потрібно або зацікавить багатьох людей. 3. Здійснити якийсь героїчний вчинок. 4. Робити те, що важко зробити іншим, але те що всі будуть цінувати. 3. Яке враження справив на тебе щойно прочитаний уривок? Чи ти вже маєш певне ставлення до персонажів? Яке саме? Чому? Було дуже смішно читати. Персонажі, звичайні діти як і ми. Хочемо бути незвичайними та особливими. Джуді Муді любить бути головною, стати знаменитою. Мені здається що це не погано, але потрібно це робити за рахунок своїх здібностей. 4. Знайди речення, у якому підметом є іменник «Джуді». Поміркуй, чи багато буде таких речень. Знайди речення, у яких підмет — «Рокі». Чи буде їх більше, ніж про Джуді? Чому? Перевір свої припущення. «— Поміркуймо, — сказав Рокі.» «Джуді взяла "Книгу рекордів” і стала гортати сторінки.» Мені здається, що речень з підметом «Джуді» буде більше ніж з «Рокі», тому що Джуді головна герой твору, тому її ім’я частіше згадується. З підметом «Рокі» - 5 речення. З підметом «Джуді» - 13 речень. 5. Створіть книгу рекордів вашого класу. Пам’ятайте, що кожен із вас — найкращий у чомусь. Андрій – забив у футбольному матчі 5 голів. Марина – швидше всіх читає в класі. Тарас – найкраще всіх в класі вчиться.

Тиждень 32 - 34