Тиждень 28 - 31 » Ур.152 (4-7)

Ур.152 (4-7)

4. Знайдіть і випишіть три дієслова, які називають рухи. Складіть із ними спонукальні речення. Прочитайте їх одне одному та виконайте дії, до яких вони закликають. поспішав, наступив, вибігла Андрій, скоріш поспішай до дому! Не наступай на квіти! Діти, не вибігайте на дорогу! 5. Знайди в тексті антоніми до дієслів: «опустив», «веселився», «заплакала». Запиши слова-антоніми парами. опустив – підвів, веселився – сумував, заплакала – усміхнулася 6. З’ясуй рід іменників: «скло», «біль», «пляшка», «вуха», «плакат». Форму якого слова треба змінити, щоб визначити рід? Додай до кожного іменника прикметник і запиши. Виділи закінчення прикметників, визнач рід. скло (с. р.), біль (ч. р.), пляшка (ж. р.), вухо (с. р.) – змінена форма з множини на однину, плакат (ч. р.) (с. р.) ч. р. ж. р. с. р. прозоре скло, нестерпний біль, скляна пляшка, довге вухо, ч. р. рекламний плакат Зроби висновок, чи однаковий рід у іменника та у прикметника, який його описує. Чи може бути інакше? Рід прикметника можна визначити за іменником, пов’язаним з цим прикметником. Іменники не змінюють свій рід, тому прикметник який з ним пов’язаний може мати тільки рід який має іменник. 7. Чи сортуєте ви сміття в класі та вдома? Якщо ні — поміркуй, що потрібно для цього зробити. Так, ми відділяємо папір, складаємо батарейки у пляшку щоб потім віднести їх до пункту переробки. Але не завжди вдається сортувати пластикові пляшки та пакети. Це пов’язано з тим що не має спеціальних контейнерів для їх збору.

Тиждень 28 - 31