Розділ 2. Звуки і букви » Стр.68

Стр.68

Чому парасолька раділа дощу, а хлопчик засмучувався, коли дощило? Тому що їй подобалося бути під дощем (дощ для неї був мов музика), також їй подобалося захищати від дощу хлопчика. Хлопчику не подобався дощ тому що холодно та мокра, а ще потрібно йти в школу. Дізнайся в однокласників про їхнє ставлення до дощу. Більшості дощ подобається. Спиши виділені слова. Поділи їх для переносу. на-дворі, надво-рі, го-лосочок, голо-сочок, голосо-чок, лю-блю, люб-лю, па-расолька, пара-солька, парасо-лька, парасоль-ка, ро-зплющив, роз-плющив, розп-лющив, розплю-щив, ко-льорові, коль-орові, кольо-рові, кольоро-ві, бу-льбашками, буль-башками, бульба-шками, бульбаш-ками, бульбашка-ми, хло-пчик, хлоп-чик, хви-льках, хвиль-ках. САМООЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ Запиши три слова, які ти вивчив/вивчила з теми. джміль, джерельце, голуб’ята, м’ята, бульйон, йод, сіль, лелека, ніс, носик Запиши два вміння, яких ти набув/набула. На письмі м’які приголосні позначають буквами і, я, ю, є та знаком м’якшення ь. При переносі слів із рядка в рядок буквосполучення ьо не розривається. При пере носі слова з рядка в рядок не відривай букву й від попередньої букви. Апостроф пишеться після букв б, п, в, м, ф, р перед буквами я, ю, є, ї, які позначають два звуки. Запиши одне запитання, на яке ти хочеш знайти відповідь на наступних уроках. Є слова які мають однакове написання але різне значення. Наприклад: коник (мураха) та коник (тварина), що це за слова?

Розділ 2. Звуки і букви