Розділ 2. Звуки і букви » Стр.56 (3-4)

3. Що не так? Запиши правильно. Знайди слово до схеми —●|==●́. Коротке волосся, зелене взуття, рум’яне обличчя, коротке гілля, щасливе життя. До схеми —●|==●́ підходить слово життя. 4. Розкажи, що люблять робити діти. Запиши, що ти любиш робити. Я люблю кататися на велосипеді, тому що це цікаво. Запиши звукову схему слів із м’яким подовженим приголосним. Поділи ці слова для переносу. читання [–●–●==●], чи-тання, чита-ння, читан-ня, завдання [–●––●==●], за-вдання, завда-ння, завдан-ня, малювання [–●=●–●==●], ма-лювання, малю-вання, малюва-ння, малюван-ня, запитання [–●–●–●==●], за-питання, запи-тання, запита-ння, запитан-ня.

Розділ 2. Звуки і букви