ПУНКТУАЦІЙНА НОРМА § 32 - § 43 » §40 (3)
§ 40. КОМА Й КРАПКА З КОМОЮ В СКЛАДНОМУ РЕЧЕННІ 3. Перепишіть речення й виконайте завдання (розділові знаки пропущено). А. Розставте розділові знаки. Б. Побудуйте структурну схему до кожного речення. 1. Коли зграя залетить далеко та в тумані стане тихо, я зупиняюся й наслухаю, що робиться попереду. (коли, та), [ ], (що) 2. Чи, може, щось наплутано віками і атом вручено нам безрозсудно рано? [чи] і [ ] 3. Будинок, у якому немає книжок, подібний до тіла, позбавленого душі. [, (у якому) ] 4. В’язниця – не для поетів, поетам належить проходити крізь стіни. [ ], [ ] 5. Життєва драма – єдина з драм, що відбувається без репетицій. [ ], (що) 6. Книг – бездонна глибина, ми ними в печалі втішаємося, вони – узда для тіла й душі. [ ], [ ], [ ] 7. Світало та хмарилося. Було затишно й пахло вогкістю. [ ]. [ ] й [ ]. 8. Отут, серед цвіту, здається, що якби людина навчилася мудрості в дерев, то не була б ворогом самій собі й природі. [ ], (що, якби, то) 9. Коли ж одчинили вікно, світло впало на ціле море напружених, схвильованих облич і крізь вікно в хату влетіла стоока тривога. (коли), [ ], [ ].