СИНТАКСИЧНА НОРМА § 19 - § 31 » §24 (7)



Перепишіть текст, розкривши дужки, і виконайте завдання. Б. Доберіть заголовок до тексту. Мій особливий день Ранок був незвичайний. До мене прийшли троє моїх друзів. Хоч я й не люблю сюрпризів, але привітання з днем народження отримувати, мабуть, усім приємно. Флешка, книжка, шоколадка лежали на столі, ніби ранкові трофеї. Роман-епопея притягував погляд яскравою обкладинкою, плитка шоколаду була поламана, проте апетитна, а флешка не викликала особливих емоцій. Хай там як, а вона теж стане в пригоді. Я з друзями пішов до вітальні, де на нас чекав торт і чай. А. Доповніть текст роздумами про те, якими мають бути подарунки на день народження ваших ровесників і що приємніше — отримувати їх чи дарувати. Кожен чекає свій день народження з нетерпінням. Чому? Вітання, подарунки, увага – всі ці речі дуже приємні, як для дитини, так і для дорослого. Які ж подарунки будуть корисними для підлітка? На це питання кожен має свою відповідь. На мою думку, це мають бути корисні подарунки, які знадобляться у житті. Наприклад, книжки про саморозвиток, сертифікат на курси англійської мови, ноутбук для навчання і таке інше. Універсальними подарунками буде одяг, засоби для догляду, прикраси. Ну і звичайно, святковий торт, смачний ароматний чай або кава, повітряні кульки та квіти. Все це гарні варіанти для подарунку. Щодо того, що приємніше – дарувати або отримувати, я висловлю свою думку. Для мене приємніше робити подарунок іншій людині, адже мені цікаво поспостерігати за реакцією іменинника, побачити його справжні емоції та радісну посмішку. Отримуючи це, я заряджаюся позитивом та енергією.



СИНТАКСИЧНА НОРМА § 19 - § 31