§ 1. Мовна стійкість » §1 (1)



§1 (1)

§ 1. МОВНА СТІЙКІСТЬ 1. Прочитайте діалог і виконайте завдання. А. Хто більш мовно стійкий — працівник готелю чи клієнт? Працівник готелю більш мовно стійкий, оскільки, незважаючи на те, що клієнт звернувся до нього українською мовою, він продовжив спілкуватися на російській. Б. Чи зобов’язаний представник сфери послуг спілкуватися тією мовою, якою послуговується клієнт? Так, це вияв поваги до клієнта. Крім того, за Законом про мову мовою обслуговування споживачів в Україні є саме українська мова. Лише за особистим проханням клієнта представник сфери послуг може використати іншу мову. В. Чи можна, на вашу думку, таку мовну ситуацію вважати проблемною? Так, я вважаю, що це був вияв неповаги як до клієнта, так і до державної мови.



§ 1. Мовна стійкість