§.59. Суперечка - §.61. Теза й аргументи » Стр.189 (6)
6. Прочитайте теми для суперечок і виконайте завдання. • Реклама — двигун торгівлі чи інструмент формування потреб? А. Визначте по одній темі для полеміки, дискусії й диспуту. Б. Визначтеся з роллю в суперечці: ви підтримуєте думку чи спростовуєте її. Поміркуйте над аргументами й прикладами (фактами). Реклама завжди була рушійною силою економічного розвитку. Воно не завжди лише формує попит та потреби, а й створює нові робочі місця. Особливо це помітно у сучасному суспільстві. Це призводить до великої конкуренції. Тому споживач може обирати як серед найкращих продуктів, так і серед найнижчих цін. Споживач завжди проінформований щодо продукту завдяки рекламним кампаніям. Він стає більш обізнаним та «вередливим». Це змушує виробників створювати щоразу більш якісний продукт, рекламуючи його якнайкраще.