ВСТУП §.1 - §.3 » Стр.7 (6)



6. Прочитайте поради зі створення словникової статті й виконайте завдання. А. За поданими в таблицях зразками розкрийте лексичне значення нерозтлумачених слів (усно). Тюльпан – різновид квітки, що має яскраві пелюстки. Залишок – те, що залишилося після певного процесу. Кузен – родич, син тітки чи дядька. Небокрай – те саме, що і горизонт. Холодний – той, що має низьку температуру. Ароматний – такий, що має приємний запах. Писати – створювати текст або символи за допомогою інструмента для письма. Шанувати – поважати або визнавати значення когось або чогось. Б. Створіть словникові статті до таких неологізмів: акаунт, гуглити, лайкати, спам, фоловер. Акаунт – (іменник) обліковий запис користувача на певній платформі або сайті. Гуглити – (дієслово) шукати інформацію в інтернеті за допомогою пошукової системи Google. Лайкати – (дієслово) ставити позначку «подобається» під публікаціями в соціальних мережах. Спам – (іменник) небажана або масова електронна пошта чи повідомлення. Фоловер – (іменник) підписник у соціальних мережах, який стежить за оновленнями користувача. В. Поміркуйте, чому в соціальних мережах прижилося запозичене слово лайк, а не власне український відповідник уподобайка. Слово "лайк" є коротким і зручним для використання, легко інтегрується у розмовну мову. Воно прийшло разом із популярними платформами, як-от Facebook, де це слово стало загальновживаним. Український відповідник "уподобайка" є довшим і менш знайомим для більшості користувачів, тому "лайк" швидше адаптувався в мову.



ВСТУП §.1 - §.3