Lektion 4. MASSENMEDIEN » Стр.99 (4)
b) Lies den Text aus einer Internet-Seite und vergleiche die Infos mit deinen Vermutungen. Все більше німців користуються Інтернетом Зараз комп’ютер є частиною повсякденного життя більшості молодих людей у Німеччині. Понад три чверті всіх підлітків віком від 13 до 24 років можуть працювати за ПК вдома. Майже половина молодих людей мають власний комп’ютер. З комп’ютером шлях до Інтернету також вільний: майже всі молоді люди, які мають ПК, також мають доступ до Інтернету. Майже чверть підлітків віком від 13 до 24 років, які користуються ПК, виходять в Інтернет щодня або майже щодня. Так звані «важкі користувачі», тобто молоді люди, які проводять онлайн шість і більше годин на тиждень, зараз складають 27 відсотків. В основному вони використовують Інтернет для надсилання електронних листів, спілкування в соціальних мережах і пошуку певної інформації. Але завантаження музики також стало дуже популярним. Крім важливості в пошуку інформації про політику, спорт і дозвілля, Інтернет відіграє все більшу роль, особливо при підготовці подорожей. 62 відсотки онлайн-користувачів уже знайшли розклад або розклад рейсів в Інтернеті, а 71 відсоток шукали інформацію про напрямки подорожі. Інтернет продовжує набувати все більшого значення – не лише як засіб інформації, але й для онлайн-покупок. Люди купують одяг, спортивні товари, автомобілі та меблі онлайн, тому що це швидше, ніж в універмазі. Багато молодих людей також читають онлайн-журнали для молоді, серед яких Querdenkermagazin, Spiesser, Come-In, YAEZ.de і Fluter є найпопулярнішими.