Lektion 4. MASSENMEDIEN » Стр.89 (4)



Lies den Text über das neue Produkt auf dem Zeitungsmarkt. Бульварні газети У пошуках вирішення газетної кризи деякі європейські видавництва тестують менший формат під назвою таблоїд. Піонером стала The Independent у Великій Британії, за нею пішли газети у Швеції та Швейцарії. Першими німецькими таблоїдами були 20cent 11 травня 2004 року в Лаузіці та Welt Kompakt 24 травня 2004 року в Берліні. Зараз у Німеччині виходить кілька щоденних газет у зручному таблоїдному форматі. Термін «таблоїд» означає компактну форму інформації. Щоденні газети у форматі таблоїдів мають лише приблизно 24 х 42 см. Ці міні-газети пропонують компактні та чітко оформлені новини для читачів, які не мають багато часу на багато читання газет. Таблоїди займають майже 30 сторінок і містять лише заголовки з політики, бізнесу, культури та місцевих справ. Цієї інформації достатньо для багатьох читачів, щоб швидко дізнатися про найважливіше за день у поїзді, на автобусній зупинці, між двома зустрічами чи під час обідньої перерви. Проблемою всіх щоденних газет є те, що молодь важко охопити. Новий формат, чіткі теми та цікавий контент покликані привабити, зокрема, молодих читачів. Бульварні газети дають можливість молодим людям дізнатися все важливе за 15 хвилин. Теми: новини, бізнес, знання (відкриття), розваги (досвід) і спорт. Інтерактивні елементи можна знайти в усіх розділах. Таким чином читачі могли проголосувати за місцеві теми наступного дня через СМС чи Інтернет.



Lektion 4. MASSENMEDIEN