Вправи 301 - 392 » 392

392

І. Спишіть вірш. Який його основний мотив? Моє покоління приходить до тями, / як вовк із мультфільму «Ну, постривай!». Нас шили руками,/ нас вчили роками / Ni money — no honey, no woman — no cry. Про нас забували:/ бо «рано», бо «пізно»,/ бо бігають клоуни в синіх трико, бо де наша слава, бо де наша пісня, бо постріли наші — завжди в «молоко» Але все одно — по зернині, по кроку, неначе відчувши «Вже час!», — ми творимо разом велику епоху, яка проростає крізь нас. Основний мотив: автор розповідає про те, що сучасна молодь творить нову епоху. II. Визначте художні засоби (епітети, метафори тощо). З якою метою їх ужито в тексті? Епітети: велику епоху, моє покоління, наша слава, наша пісня, постріли наші, синіх трико. Метафори: шили руками, бігають клоуни, епоха проростає. Порівняння: як вовк із мультфільму «Ну, постривай!».

Вправи 301 - 392