Вправи 101 - 200 » 125

І. Спишіть речення, розкриваючи дужки. Підкресліть обставини, над кожною з них надпишіть вид. Усно вкажіть, чим виражені обставини та на які питання відповідають. Єдиний дубок ріс розкидисто (обставина способу дії, виражена прислівником), глушачи навколо себе молоду соснову парость (обставина способу дії, виражена дієприслівниковим зворотом). Десятикласники вчилися в другу зміну (обставина часу, виражена сполученням іменника та числівника) і поверталися зі школи (обставина місця, виражена іменником із прийменником) вже ввечері (обставина часу, виражена прислівниками). Кінь стрілою (обставина способу дїі, виражена іменником) плигнув уперед (обставина місця, виражена прислівником), галопом (обставина способу дїі, виражена іменником) помчався до застави (обставина місця, виражена іменником із прийменником). Веселі очі давляться по-дитячому (обставина способу дії, виражена прислівником) свіжо (обставина способу дії, виражена прислівником) й безтурботно (обставина способу дії, виражена прислівником). От і червень завітав нарешті (обставина часу, виражена прислівником) в мальовничі батьківські краї (обставина місця, виражена іменником із прийменником). Отак собі гарненько (обставина способу дії, виражена прислівником) сам (обставина способу дії «отак сам собі», виражена сполученням займенників із стверджувальною часткою) посиджу, із молодим дубком погомоню. Розберіть за будовою виділені слова. II. По-дитячому, безтурботно, гарненько.

Вправи 101 - 200