Introduction » Стр.4 (2)

1. Енн: Привіт, Джейн! Давно не бачились. Як справи? Джейн: Привіт, Енн. Рада тебе бачити! Як ти? Як минуло твоє ліго? Енн: Фантастично! Я здійснила декілька дивовижних подорожей Україною з батьками. Багато нових місць і багато нових друзів. Літо — найкраща пора для подорожей. Ти куди-небудь їздила? Джейн: Так, звичайно. Ми всією родиною були на морі? Також ми провели деякий час у моїх дідуся і бабусі в Лондоні. Енн: Щастить же тобі! Сподіваюся, ти мені покажеш свої фото з канікул, правда? Поглянь-но, Джейн! Ось Стів. Стів: Привіт, любі! Сто років вас не бачив. Як ви? Енн: Добре, а ти? Стів: Нормально. Я готовий почати цьогорічний навчальний марафон. Джейн: Я впевнена, що ти добре провів канікули. Тепер мусиш повертатися до навчання. Будеш постійно зайнятий. Стів: Не більше, ніж зазвичай. Знову уроки, уроки й уроки.. Всі п’ять [робочих] днів на тиждень. Енн: Школа — це не лише уроки. Це час, коли ми вчимося дружити і засвоюємо життєві навички. 2. А: Думаю, наша вчителька дуже здивується, коли побачить, що ми зробили. Б: Звичайно. Вона навіть не очікує, що ми можемо зробити таку чудову річ. А: Думаєш, вона зрадіє? Б: Ти ще питаєш! Хіба ти коли-небудь чув про вчителів, яким би не подобалась робота учнів? А: Ні, не чув. Я впевнений, що їй обов’язково сподобається наш проект.

Introduction