ЧИСЛІВНИК » 463

463

Прочитайте за особами. Визначте стиль уривка, свою думку обґрунтуйте. Замітка до газети Ризикована пригода заради чотириногого друга Перший день літніх канікул для Дмитра Борового та Віталія Пономаренка, учнів 7 класу однієї загальноосвітньої школи, розпочався з пригоди. Проходячи повз старий колодязь, вони почули якісь звуки, схожі на скигління цуценяти. Чиясь безжалісна рука кинула його туди. Хлопчики відразу прийняли рішення: треба рятувати. Але як? «Допомогла» коза, яка неподалік паслася і була припнута на довгому мотузку. А тут ще й старе цеберко було поруч колодязя, поржавіле, але ще міцне, тож примостився у цебро, а товариш обережно спустив його в колодязь. Через хвилю: «Стоп!», а далі уже весело: «Тягни!» Віталик аж до землі присідав від напруги, долоні аж пашіли від тертя. Та ось голова Дмитра з’явилася над цямриною… А в руках він тримав мокре капловухе цуценя, що тремтіло від холоду і все намагалося притулитися до Дмитра. Дмитро швидко оговтався від переживання, зняв футболку і загорнув нею цуцика. А воно, здається, погляду не відводило від нього. «Тепер у мене буде мій власний собака!» - гордо заявив Дмитро. Віталик додав: «Ми завжди відповідальні за тих, кого виручаємо… чи рятуємо!» Дмитрик засміявся: «Приручаємо, а не виручаємо!» Прекрасно, що поруч завжди знайдуться небайдужі й відповідальні люди, навіть якщо вони ще діти.

ЧИСЛІВНИК