ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ » 47

Роздивіться схему «Типи мовлення» на форзаці підручника. Прочитайте висловлювання, визначте, до якого належить кожне з них. Свою думку обґрунтуйте. І – розповідь. ІІ – опис. ІІІ – роздум. *Здавалося б, що тут складного: привітати товариша з днем народження? Виявляється, що є один момент, про який кажуть: «Не передай куті меду». Я б пояснив простіше: вітати треба щиро, без фальші, від душі. Хоча, що не кажи, а приємні слова – це як медом по губах, їх дуже приємно чути. Моя бабуся обов’язково додає: «Вашими устами та мед пити». Це вона таким чином хвалить кожного з нас, хто знаходить гарні слова для привітання свого товариша. * Українці вважають бджолу священною комахою, тому що працьовитішої за бджілку важко знайти. Змалечку й діток привчають до роботи, кажуть: «Бджола мало, а й та працює». Ця комаха невтомно трудиться, збирають мед і для себе, і для людей. Тому працьовитих людей порівнюють з бджілками: трудиться, мов бджілка, з ранку до вечора.

ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ