ІМЕННИК » 290

І. Прочитайте текст «ГОРОБЕНЯ». Визначте засоби зв’язку речень у ньому. Чи є з-поміж цих засобів спільнокореневі іменники? Речення, зв’язані між собою за допомогою синонімів і займенників. ІІ. Укажіть іменники, яким суфікси надають емоційного забарвлення. Поясніть роль цих слів у тексті. Горобеня, гніздечко, пташеня, тільце, соломинку, горобчик, пташенятко. Ці слова надають емоційного забарвлення тексту, за допомогою них краще передаються почуття героя. ІІІ. Виконайте словотвірний розбір виділених іменників. Горобеня ← горобець+ен(я) (суф.). Гніздечко ← гніздо+ечк(о) (суф.). Пташеня ← пташка+ен(я) (суф.). Соломинку ← солома+инк(а) (суф.).

ІМЕННИК