2. TRAVELLING » Стр.28 (3-А)
3. A. Read the e–mail and answer the questions below. 1. Who is writing the e mail and to whom? – Carol is writing to Olivia. 2. When did Carol go on a school trip? – Carol went on a school trip last Friday. 3. Where did they go? – They went to the Science Museum. 4. How did they get there? – They got their by coach. 5. How long did It take them to get there? – It took them two hours. 6. What time did they arrive? – They arrived at about 10:30. 7. What did they do there? – They saw old and new inventions, fossils of dinosaurs, they watched a 3D film and did their own experiments. 8. Did Carol have a good time? – Yes, she did. Шановна Олівія, Як справи? Я сподіваюся, що з тобою все в порядку. Я пішов на шкільну екскурсію минулої п’ятниці, і я чудово провів час. Ми поїхали автобусом до міста та відвідали Музей науки. Ми приїхали туди близько 10:30. Нам знадобилося дві години, щоб дістатися туди через пробку, але ми не заперечували. Нам теж було весело в тренері. Ми провели весь день у музеї, бачили старі та нові винаходи та скам’янілості динозаврів. Ми навіть дивилися чудовий 3D фільм. Але моїм улюбленим місцем була експериментальна кімната. Це було так круто! Ми могли б провести власні експерименти! Що за день! Це була найкраща шкільна екскурсія! Я скоро поговорю з тобою, Керол.