UNIT 4. LET’S GO SHOPPING! » Стр.63 (2)
Listen and read the text. Then guess the meaning of the words in the Words For You box. chain – мережа; fitting room – примірочна; goods – товар; item – деталь; variety – вибір; separate – окремий; to prefer – надавати перевагу; to sell – продавати; • to be full of smth – повний чогось; • to make sure – переконатись; • to try on smth – приміряти. СПОСОБИ ПОКУПКИ Раніше люди ходили на ринок, щоб купити їжу, одяг та інші речі. Сьогодні існує величезна кількість магазинів, де все це робиться. Якщо вам потрібно трохи м’яса, йдіть до м’ясника. Якщо ви хочете трохи риби, тоді вам підійде рибний магазин. Хлібобулочні вироби та солодощі пропонують пекарні та кондитерські. У овочевому магазині можна придбати свіжі фрукти та овочі, а молоко та вершки продають у молокозаводі. Однак багато людей віддають перевагу супермаркетам, тому що там є всі перераховані вище продукти. Іншими словами, замість того, щоб відвідувати різні магазини, ви можете придбати все необхідне в супермаркеті. Щоб клієнтам було зручніше, є візки, куди можна складати всі товари, які збираєтеся купити. На виході все оплачується в касу. Одним з найвідоміших супермаркетів Великобританії є Sainsbury's. Ціни там трохи високі, тому сюди зазвичай ходять багаті люди, які ходять по магазинах раз на тиждень або навіть раз на місяць. Є також Tesco – мережа більш дешевих супермаркетів по всьому світу, де можна купити все, що завгодно, і заплатити менше. Окрім їжі, нам потрібен одяг, аксесуари, технічні предмети, книги, іграшки, миючі засоби тощо. Не все це представлено в супермаркеті. Тому на вулицях повно магазинів одягу, техніки, книжкових магазинів тощо. Комусь подобається гуляти і відвідувати всі окремо, а комусь подобається, коли все в одному місці. Отже, вони йдуть у величезні торгові центри – торгові центри. Нарешті, завдяки сучасному прогресу технологій ми можемо замовляти багато речей онлайн, використовуючи різні веб–сайти для покупок. З одного боку, деяким людям це подобається, тому що вони не хочуть витрачати свій час нікуди, особливо якщо вони дуже зайняті або просто ліниві. З іншого боку, є ті, хто любить спілкуватися з реальними людьми і перевіряти, чи в порядку те, що вони купують. Крім того, якщо нам потрібно купити одяг чи взуття для себе чи для когось іншого, нам потрібно переконатися, що розмір підходить. У реальному магазині є кілька примірочних, де можна все приміряти, а в інтернеті такого місця немає. Загалом, вибір за вами – сучасний шопінг чи традиційний шопінг.