Про коника та цвіркуна. Мауглі. Лобо володар Курум » Стр.174 (8-10)



Чого навчає історія про Лобо? Вовк, як і будь-який інший представник дикої природи, полює, щоб вижити і продовжити свій рід, що людина часто без особливих потреб підіймає руку на тварин, вважаючи себе царем природи, що у «братів наших менших» людині є чому повчитись. 9. Доберіть прикметники, які характеризують Лобо на початку й наприкінці твору. Складіть із ними речення (3—4). Величезний, хитрий, розумний, обережний. Люблячий, нескорений, відданий, гідний, сміливий. Старый Лобо был величезним вожаком. Хитрий Лобо збирав м’ясо з отрутою у купку і гадив на нього. Відданість Лобо подрузі вразило оповідача. 10. Висловить думку на одне з питань «Чи варто захищати хижаків?», «Чи вміють вовки любити?», «Чи можуть хижаки бути друзями людей?» Хижаків варто захищати, тому що вони теж частина природи. Вони можуть любити, бути вірними. Вони полють, щоб вижити і продовжити свій рід. Людина часто без особливих потреб підіймає руку на тварин, вважаючи себе царем природи.



Про коника та цвіркуна. Мауглі. Лобо володар Курум