Відповіді на вправи № 141 - 210 » 177
І. Прочитайте текст. Визначте його тему й мікротеми. Що нового ви дізналися? Тема: українці зірки світового балету II. Виконайте завдання до тексту. 1. Випишіть по три слова зі звуковим і нульовим закінченням. Які граматичні значення виражають ці закінчення? Уродженці, Києва, стали (зі звуковим закінченням); Вацлав, бог, клас (з нульовими закінченнями). 2. Випишіть декілька слів, які стосуються музичного й хореографічного мистецтв. Доберіть до них спільнокореневі. Виділіть корені. Балету — балетний, танцю — танцюрист, сцені – сценічний, хорі – хоровий, консерваторії – консерваторський. 3. Виконайте письмовий розбір виділених слів за будовою. Думками, написати, світового, балету, стрибок . 4. Випишіть 3–4 дієслова з префіксами. Якого значення надали ці префікси словам? Зависати — звисати, повисати, нависати; називали — прозивали, зазивали, відзивали; відвідував — завідував, провідував, навідував; написати — записати, підписати, приписати. 5. Доберіть дві форми іменника балет та два спільнокореневих слова до нього. З одним спільнокореневим словом (на вибір) складіть і запишіть речення. Балет — балету, (на) балеті; балетний, балетки. Балетна вистава «Лебедине озеро» відбудеться в Національній опері в жовтні.