Вправа 201 - 300 » 233

І. Уставте потрібний прийменник або сполучник. 1. Сидіти у своїй кімнаті, пішов в аптеку, упевнений у своїх друзях, поїхав у Харків, відпочивати в Східниці, виношувати в голові, зайти в метро, виріс в Одесі, в обох друзів, народився в Дніпрі. 2. Брати й сестри, дерева й квіти, Ольга й Ігор, вітаміни й мінерали, бажаю щастя й здоров’я, хліб і сіль, учні і учениці, овочі й фрукти, спостерігаю й описую, явір і тополя, тополя й явір. ІІ. Відредагуйте речення й запишіть їх. 1. Домашні завдання треба виконувати ввечері. 2. У своєму класі мені дуже цікаво навчатися. 3. В озері біля лісу багато риби. 4. Учителька розповіла дуже цікаву історію. 5. Учні й учениці нашого класу найбільше люблять уроки української мови й літератури. 6. У парку всім присутнім роздавали повітряні кульки. 7. Над ставком у кущах співали пташки. ІІІ. Складіть і запишіть «Правила природоохоронної поведінки» для учнів та учениць школи. Найбільша і головна проблема - це сміття. • Не залишайте сміття в лісі. • Не розпалюйте в лісі багаття. • Не зривайте і не толочіть рослини. • У лісі ходіть по стежинам і доріжкам. • Не шуміть. • Не ловіть метеликів. • Не руйнуйте мурашники. • Не чіпайте пташині гнізда. • Не рвіть павутину, краще простежте, як павук полює. • Не чіпайте плазунів, вони – невід’ємна, важлива частина лісового середовища.

Вправа 201 - 300