ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ » 400
Почитайте. У кожному з речень визначте головні та другорядні члени речення. Від яких членів речення ставлять питання до означення? Зробіть це. 1. Я шукав острови (які?) невідомі. 2. Солодкий (який?) вітер віє з-за Дніпра. 3. Вічно пахнуть золоті (які?) меди. 4. Правічну (яку?) думу думають ліси. 5. Поле (яке?) безмежне з вітром говорить. 6. А хмарини (які?) срібнокрилі тануть угорі. 7. Куйовдяться хмари (які?) бурштинові. Визначте в реченнях епітети. Чим вони відрізняються від звичайних означень? Епітети: острови невідомі, солодкий вітер, золоті меди, правічну думку, поле безмежне, хмарини срібнокрилі, хмари бурштинові. У текстах якого стилю вживають епітети? Яка роль епітетів у мовленні? У художньому стилю. Епітети допомагають слову набути нового значення або сенсового відтінку.