СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ » §82 (4.3)
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія 3. Прочитайте текст і виконайте завдання. А. Перепишіть текст, уставляючи, де потрібно, м’який знак або апостроф. Мільйони школярів у вільний від навчання час здійснюють туристські походи по рідному краю. Кожний похід дає нові знання й практичні навички, відкриває красу рідної природи, зміцнює здоров’я. Як цікаво, проклавши маршрут на карті, іти з рюкзаком за плечима звивистими лісовими стежками, а то й навпростець через ліс до озера або річки. Надовго залишиться в пам’яті перший вечір просто неба біля багаття й ночівля в туристському наметі. А ранком — зарядка, сніданок, приготовлений на похідному вогнищі. Б. Випишіть усі іменники за алфавітом. Багаття, вечір, вогнищі, зарядка, сніданок, здоров’я, знання, карті, красу, краю, ліс, маршрут, навички, навчання, намет, неба, ночівля, озера, пам’яті, плечима, походи, природи, річки, рюкзаком, сніданок, стежками, час, школярів В. Напишіть коротку розповідь про свій похід. Нещодавно я з батьками їздила у Карпати. Бракує слів, аби описати всю красу і велич українських Карпат. Вони неймовірно вражаючі, неосяжні. Наша мандрівка була складною і цікавою, проте ми це зробили. Пройшовши десятки кілометрів, ми наповнились вражень про миловидну природу, дізналися про історію Карпат. Дякуючи нашим керівникам ми не заблукали. Цей похід був незабутній! Нас завжди супроводжувала або містична тиша або милозвучний спів птахів, що створювало легку атмосферу для важкої дороги. Ми стомлювались, хотіли їсти, і неможливо описати, яка була смачна їжа на вогнищі, приготовлена нашими зусиллями.