ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ » §42 (7)
Прочитайте текст і виконайте завдання. А. Випишіть слова, вибравши з дужок потрібну букву. довели, десяти, середньому, чотирнадцять, чотирнадцять, п’ятдесят, починає, кулемета, Хрещатику, залетів, вилетіти Б. Що ви знаєте про словапаразити? Яке словопаразит любить уживати Люська Зарічняк? Жах Слова-паразити – це слова, які зустрічаються у мові найчастіше та псують мову. В. Складіть і запишіть поради (для таких учнів і учениць, як Люська Зарічняк) щодо вдосконалення мовлення (не менше п’яти пунктів). Викорінити слова-паразити з мовлення не важко, але потрібно працювати над собою та виконувати прості рекомендації: 1. Запишіть те, як ви розмовляєте, на диктофон. 2. Витримуйте паузи 3. Сконцентруйте увагу на голосі, тембрі, темпі 4. Збагачуйте свій словниковий запас. Читайте книги. Володіючи більшою кількістю синонімів, вставних слів, епітетів, метафор тощо, ви зможете уникнути незручних пауз. 5. Використовуйте інтонацію, міміку та жести