ТЕКСТ. РЕЧЕННЯ. СЛОВО » §4 (2)
Прочитайте речення та виконайте завдання. А. Відновіть текст, переставивши місцями абзаци. Хліб — шкідлива їжа для диких водоплавних птахів, що не має ніякої поживної цінності, окрім калорій. Постійне підгодовування хлібом змушує їх покладатися на людину як на джерело корму, а не на свій природний раціон. Отже, хлібна дієта — це легкий доступ птахів до нездорового раціону, унаслідок якого вони недоотримують поживні речовини. У віддаленій перспективі в таких пернатих можуть сформуватися так звані «крила ангела», що стирчать у горизонтальній площині, а не обтічно лежать на тілі. Більшість птахів із цією вадою не вміють літати. Треба пам’ятати: якщо ми перестанемо підгодовувати водоплавних птахів хлібом, вони не зникнуть. Родини й надалі зможуть відвідувати міські водойми, щоб спостерігати за качками й лебедями. Б. Визначте тему та головну думку відновленого тексту. Тема: у тексті розповідається про те, що хліб є шкідливим для лебедів та качок. Головна думка: не годуйте лебедів та качок хлібом. В. Доберіть і запишіть два заголовки так, щоб перший передавав тему тексту, а другий — його головну думку. Перший: заборони при годуванні лебедів. Другий: правильне годування лебедів.