УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ » 539
І. Прослухайте текст із голосу вчителя чи однокласника / однокласниці). Чому кріт спочатку був сердитий, а потім повеселішав? Кріт був сердитим бо йому хотілось їсти після зимової сплячки, у нього було мало сил та приходилося багато копати, щоб знайти їжу. Коли він знайшов вологий мох і покуштував його, одразу повеселішав. ІІ. Виконайте завдання до тексту. 1. Визначте, які типи мовлення поєднано в тексті. Розповідь, опис. 2. Знайдіть опис крота й заповніть у зошиті таблицю. Частини тіла крота Ознаки частин тіла писок вуса голова лапи кігті вуха очі гострий настовбурчені велика короткі довгі у вигляді ямочок маленькі 3. Випишіть: 1) антоніми, ужиті для опису крота; 2) із другого й третього абзаців - синоніми. 1) короткі – довгі, велика – маленькими 2) повільно, неспішно; кволий, безсилий; 4. Складіть колективно й запишіть план тексту. 1. Поява сердитого крота 2. Чому сердився кріт 3. Волога знахідка 4. Кріт повеселішав