БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ » 134
І. Прочитайте текст. Обґрунтуйте написання виділених слів. Напишіть текст під диктовку. Написане уважно звірте з надрукованим. СТЕЖИНА Якщо дружити зі стежиною , вона багато цікавого розповість. Тетянка вийшла на ґанок, а стежинка неначе взяла її за руку і повела за собою. Довкола картопелька цвіте білорожево, соняхи в золоті бубни вигупують. Зелений огірочок виповз із грядки на стежку. Квасоля-повитиця пишається на високих тичках, їй звідтіля все видно. А гарбуз та гарбузиха з гарбузенятами сховалися під лапатим листям, щоб сонце не напекло. II. Випишіть іменники, яким суфікси надають зменшувально-пестливого відтінку. З якою метою ці слова використано в тексті? Позначте в них суфікси. Тетянка, стежинка, картопелька, огірочок, гарбузенятами – іменники зі зменшувально-пестливими суфіксами. III. Доберіть з тексту по одному слову до поданих схем. Руку, вигупують, гарбузиха.