Значення мови - 1. Текст. Речення » 15
ІІ. Виконайте завдання до тексту. 1. Доберіть свій заголовок, який би виражав тему тексту. Дивний гарбуз. 2. Знайдіть речення, які треба читати з окличною та питальною інтонацією. - Бач, примудрився! Невже це він? 3. Знайдіть іменники, які вжито в називному відмінку. Це підмети чи присудки? Олег, гарбузиння, квітка (підмет) 4. З’ясуйте, чи є в тексті іменники, ужиті в множині. А прикметники? Нема 5. Випишіть словосполучення «іменник + прикметник» та «прикметник + іменник». Позначте закінчення в словах. Гарбуз величезний, соковите яблуко 6. Випишіть особові займенники та з’ясуйте, замість яких іменників їх ужито. Під ним – (під гарбузом); він – (гарбуз); я; мене; йому - (Олегові); на ній – (на гілляці). 7. Укажіть дієслова та визначте їхній час (теперішній, минулий, майбутній). примудрився (мин. ч.), нагнулася (мин. ч.), кусаю (теп. ч.), мовчу (теп. ч.), чекає (теп. ч.), сп’ялося (мин. ч.), дісталося (мин. ч.), повисло (мин. ч.), зацвіла (мин. ч.), зав’язався (мин. ч.), сміється (теп. ч.), виліз (мин. ч.) 8. Складіть і запишіть мінітекст (2-4 речення) про несподіванки, цікаві явища, «дива», які можуть бути в саду або на городі. Вдень у саду звичайні дива, а надвечір - чарівні: спалахують, осяють, мерехтять. Як вугілля догоряючого багаття. Ось квітучий саджанець учора весь день усміхався, а ввечері - сонце, що заходить, подарував!