Розділ 1. МИСТЕЦЬКИЙ СПАДОК » Стр.73 (11-12)



Прочитавши казку, визначте, яким був головний герой на початку твору та наприкінці. Які події вплинули на ці зміни? Чи може людина так змінитися в реальному житті? А які риси характеру ви б хотіли змінити? Напишіть (5–6 речень). Був: лінивий, плаксивий, любив багато спати на печі, нічим не цікавився. Став: добрий, прислухається до порад, везучий, щасливий; Дурник став кращим тому, що йому щиро допомагали друзі. Людина може змінитися, якщо буде прикладати багато зусиль та дуже цього хотіти. 12. Гра «Словесний фоторобот». Складіть словесний портрет Стрільця, Слухала, Об’їдайла, Обпивайла, Скорохода та Морозка. Для цього доберіть і запишіть по три­п’ять слів, що передають яскраві ознаки цих казкових героїв. Стрілець – далеко бачить, Слухало – все чує на великої відстані, Об’їдайло – багато їсть, Обпивайло – багато п’є, Скороход – за один крок всю землю може перейти, Морозко – холод з соломи робить. 12. Чи вдало художник підготував малюнок до одного з епізодів казки «Летючий корабель»? Не дуже вдало, тому що стрільцю треба цілитися в сторону птаха, який повинен сидіти на сухій грушці, а не на зеленому дереві.



Розділ 1. МИСТЕЦЬКИЙ СПАДОК