РОЗДІЛ 8. ЩО ОЗНАЧАЄ ЛЮБИТИ УКРАЇНУ » Стр.242 (9-11)
9. Чи був у твоєму житті випадок, коли ти або хтось із твоїх знайомих підпав/підпала під негативний вплив і наслідував/наслідувала погані вчинки? До чого це призвело? В мене була подруга, що повторювала за старшою сестрою. Коли та почала погано вчитися і пропускати заняття в школі, то молодша сестра теж так стала робити. Довелося батькам обох перевиховати. 10. Сформулюй тему та ідею твору. Знайди і прочитай рядки, у яких виражено ідею. Тема: розповідь про ставок Ідея: шанувати старі правила потрібно всім, тому що це дзеркало мудрості. 11. Хто розповідає про події у творі? Чи знаємо ми щось про нього/неї зі змісту твору? А про його/її переконання? З яких фраз у творі ти робиш свої висновки? Вчитель. Ні, тільки те, що він саме каже. «Подумайте над цією бувальщиною, діти. Напившись води, не забувайте про джерело, з якого вона витікає.»