РОЗДІЛ 6. ЧОМУ МИ ВЕСНУ ЛЮБИМО » Стр.195 (10-13)
10. Які спогади навіяв тобі вірш? Про літні вечори на дачі, про літній настрій. 11. Знайди в тексті пестливі форми слів. Які з них натякають на ставлення автора до зображеного? Зіронька, соловейко, діточок – це образи, що дуже любить Шевченко, вони нагадують йому дитинство, дім. 12. Випиши дієслова. Чи можна стверджувати, що їх значна кількість як для невеликого за обсягом твору? Для чого поет використав їх? Гудуть, йдуть, співають,вечеряити, ждуть, встає, подає, научати, не дає, поклала, заснула, затихло, затих. Так, автор багато чого розповідає, змальовує за допоомгою цих дієслів. Ми маємо широку картину, ніби полотно, хоч це ліричний твір. 13. Випиши епітети й уособлення. Чи можна стверджувати, що їх небагато? Чи змінилося від цього твоє сприйняття твору? Садок вишневий, Вечірня зіронька встає. Я думає, що достатньо для невеликого вірша. До того ж за допомогою дієслів автор багато демонструє. Вони не потрібні в більшій кількості.