Тема 6. ВЧИМОСЯ У ПРИРОДИ І ДБАЄМО ПРО ЇЇ » 38 (2-3)
2. Склади розповідь про свої екозвички. Поділися намірами щодо їхнього урізноманітнення. Замість пластикових пакетів використовую багаторазові сумки, ланчбокси. Збираю елементи живлення, папір, пластикові пляшки та віддаю на переробку. 3. Уяви ситуацію. Люди опинились у морі без питної води. Застосуй знання про агрегатні стани води й розділення сумішей, скористайся набутим досвідом знесолення води й запропонуй, як у цій ситуації з морської води можна отримати прісну. Коли вода випаровується, тоді залишаються всі домішки. Коли вода конденсується, то вона вже чиста. Тому потрібно щоб морська вода випаровувалася, наприклад ємність з морською водою поставити на сонця, а зверху накрити плівкою. На плівки буде збиратися водяна пара, та перетворюватися на прісну воду (конденсація), яка буде стикати в іншу ємність.