Тема 1. ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ » 4 (1-4)



4 (1-4)

4. Як виконати дослідження 1. Назви один експеримент і два спостереження, виконані тобою, три способи фіксування результатів дослідження. Способи фіксування результатів дослідження — записування, запам’ятовування. 2. Уяви, що ти спостерігаєш за метеликами своєї місцевості. Склади план і спрогнозуй результати свого спостереження. 1) Вийти з дому. 2) Спостерігати. 3) Записати результати. Можу спрогнозувати, що результати точно будуть. А от якими — це вже питання. 3. Однокласник висловив припущення, що металева і пластмасова ложки тонуть у воді. Сплануй і виконай експеримент, щоб перевірити припущення твого однокласника. Пластмасова ложка не потонула. Але це залежить від її ваги. 4. Барви осені надихають на творчість художниць і художників, письменниць і письменників, композиторок і композиторів. Український художник Микола Глущенко відобразив осінні краєвиди у своїх картинах. Які враження вони справляють на тебе? Про що може дізнатися природодослідниця / природодослідник із цих картин? Як ти думаєш, чи можна вважати художника Миколу Глущенка природослідником? Справляють гарні враження. Природодослідник може захотіти піти на Володимирську гірку. Частково його можна вважати природодослідником.



Тема 1. ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ