Тема 1. ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ » 4 (1-4)
4. Як виконати дослідження 1. Назви один експеримент і два спостереження, виконані тобою, три способи фіксування результатів дослідження. Способи фіксування результатів дослідження — записування, запам’ятовування. 2. Уяви, що ти спостерігаєш за метеликами своєї місцевості. Склади план і спрогнозуй результати свого спостереження. 1) Вийти з дому. 2) Спостерігати. 3) Записати результати. Можу спрогнозувати, що результати точно будуть. А от якими — це вже питання. 3. Однокласник висловив припущення, що металева і пластмасова ложки тонуть у воді. Сплануй і виконай експеримент, щоб перевірити припущення твого однокласника. Пластмасова ложка не потонула. Але це залежить від її ваги. 4. Барви осені надихають на творчість художниць і художників, письменниць і письменників, композиторок і композиторів. Український художник Микола Глущенко відобразив осінні краєвиди у своїх картинах. Які враження вони справляють на тебе? Про що може дізнатися природодослідниця / природодослідник із цих картин? Як ти думаєш, чи можна вважати художника Миколу Глущенка природослідником? Справляють гарні враження. Природодослідник може захотіти піти на Володимирську гірку. Частково його можна вважати природодослідником.