1. УЗАГАЛЬНЮЄМО ВИВЧЕНЕ » 24
Перевір розв’язання, виконані учнями. Зістав способи розв’язування. Що в них спільне? відмінне? Які правила арифметичних дій застосували учні в обчисленнях? 43 + 29 = 43 + (20 + 9) = (43 + 20) + 9 = 63 + 9 = 72 - додавання частинами і додавання на підставі правила додавання числа до суми; 43 + 29 = 43 + (7 + 22) = (43 + 7) + 22 = 50 + 22 = 72 - додавання частинами і додавання на підставі правила додавання числа до суми; 43 – 29 = 43 – (20 + 9) = (43 – 20) – 9 = 23 – 9 = 14 - віднімання частинами і віднімання на підставі правила віднімання числа від суми; 43 – 29 = 43 – (23 + 6) = (43 – 23) – 6 = 20 – 6 = 14 - віднімання частинами і віднімання на підставі правила віднімання числа від суми; 70 • 14 = 70 • (7 • 2) = (70 • 7) • 2 = 490 • 2 = 980 - прийому послідовного множення і множення на підставі правила множення добутку на число; 70 : 14 = 70 : (7 • 2) = (70 : 7) : 2 = 10 : 2 = 5 - прийому послідовного ділення і ділення на підставі правила ділення добутку на число.