РОЗДІЛ 2. ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР » §14 (2)



Роздивіться ілюстрації. На яких ілюстраціях природне середовище зображено за допомогою умовних символів? Як називають такі зображення земної поверхні? Навіщо створюють карти? Яка з зображених карт стосується історії? На третій карті. Карти створюють для того, щоб краще орієнтуватися у місцевості. Друга карта стосується історії. Позначте в тексті відому інформацію літерою «В», а нову - «Н». Завдання виконується індивідуально. На яких уроках у початковій школі ви працювали з картами? Чим відрізняється від тих зображень історична карта? Завдання виконується індивідуально. Як історичні карти допомагають у вивченні минулого? Історичні карти дуже допомагають у вивченні минулого, оскільки по них краще орієнтуватися у різноманітних подіях.



РОЗДІЛ 2. ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР