РОЗДІЛ 4. РОЗВИТОК ЛЮДСТВА УПРОДОВЖ ІСТОРІЇ » §29 (1)
Діємо: практичні завдання 1. Уважно розгляньте малюнки, визначте, у які історичні періоди діяли зображені люди. Неоліт, стародавні часи, середньовіччя та сучасність 2. Розташуйте малюнки в хронологічній послідовності, відповідно до зображених епох. 4, 3, 1, 2. 3. Які завдання вирішують люди на ілюстраціях? Чи могли б вони вирішити ці завдання одноосібно? Ні 4. Висловіть припущення, які дії мали вчинити люди, щоб спільно вирішити поставлені завдання. Гуртуватися 5. Що спільного й відмінного у взаємодії людей на малюнках у різні історичні епохи? Принцип – один, завдання – різні.