РОЗДІЛ 3. ІСТОРИЧНА НАУКА ТА ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ » §18 (2)



ІІ. Як ви розумієте вислів «розвінчати міф»? Що для цього потрібно зробити? Спростувати міф ІІІ. Розвінчуємо міфи». Розгляньте скриншот допису в мережі «Фейсбук», у якому поширюється сучасний міф про українську мову. Проведіть власне дослідження за допомогою інтернет-ресурсів: 1. З’ясуйте, у чому суть міфу про українську мову, поширеного на ресурсі. У тому, що нібито українська мова друга за милозвучністю у світі. 2. Визначте, коли і за яких обставин виник цей міф. Один з професорів лише припустив, що українська мова друга за милозвучністю (була стаття в першій українській газеті у США «Свобода» в 1893 року). 3. З’ясуйте, хто з діячів був причетний до формування міфу. Історик та археограф Микола Бантиш-Каменський 4. Якими доказами спростовується міф про українську мову. Висловіть власну позицію, чи варто руйнувати подібні міфи? Свою думку обгрунтуйте. Насправді, ані конкурсу мов, ані Паризької конференції – не було. Нам нічого не відомо ані про організаторів конкурсу, ані про фахівців конкурсу. Мені здається, що міф може існувати, але потрібно вказувати, що це тільки міф. Не можна вводити в оману людей.



РОЗДІЛ 3. ІСТОРИЧНА НАУКА ТА ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ