6. Party time! - 7. My day » Стр.34 (1-3)
Vocabulary and Reading. 1. Match the times to the clocks. 1. It’s six o’clock. – A; 2. It’s quarter past three. – C; 3. It’s quarter to nine. – F; 4. It’s half past seven. – D; 5. It’s eight o’clock. – E; 6. It’s five to two. – G; 7. It’s ten to ten. – H; 8. It’s quarter to six. – I. 2. Look at the pictures. Make sentences. 1. My cat sleeps at quarter to twelve at night. 2. I catch the bus at eight o’clock in the morning. 3. My little brother goes to bed at seven o’clock in the evening. 4. Juan plays tennis at half past three in the afternoon. 5. We have breakfast at quarter to eight in the morning. 6. My mum goes to English lessons at ten to seven in the evening. 3. Read the text. Who gets up first? Oscar's mum. Тато не любить ранки. Він каже: "Чи не можу я залишитися в ліжку?" Тато працює вдома. Він втомлений вранці. Він встає о 7 ранку і снідає з нами. Увечері тато готує вечерю. Я йому допомагаю! Вечеряємо о 6 вечора. Тато працює ввечері і лягає спати о 10 вечора. Мама встає щоранку о пів на шосту! Після цього вона має душ і одягається. Вона готує сніданок о 7 ранку. Мама виходить з дому о 7.30 і йде пішки до школи. Мама вчителька, але вона не працює в нашій школі. Увечері вона читає книжки. Ханна моя сестра. Їй 13. Вона встає о 6.30 ранку і приймає душ. Ханна їде на автобус до школи о 7:30. Увечері вона допомагає мамі прибирати на кухні та спілкується з друзями в Інтернеті. Я Оскар. Мені 11. Я встаю за п'ятнадцять хвилин до сніданку. Виходжу з дому о 7.45 ранку. Ми з Ханною не ходимо в одну школу. Вона сідає на автобус, а я йду. Мені подобається моя прогулянка до школи. Увечері я допомагаю татові готувати обід і граю в настільні ігри.