4. My things - 5. What can you do? » Стр.20 (1-2)
Unit 4. My things. Vocabulary and Reading 1. Match the words in the box to the photos. 1 – wallet; 2 – keys; 3 – gloves; 4 – scarf; 5 – hat; 6 – coat; 7 – bottle; 8 – football; 9 – chocolate; 10 – banana. 2. Read the descriptions. What type of room do the students describe? a classroom Яна, 13 років, Україна Це дуже велика кімната – там 30 студентів! У нього червоні двері, світло-блакитні стіни та чотири вікна. Тут багато маленьких коричневих столів. На моєму столі лежать ручки, книжки та пляшка води. Мені подобається мій стіл. Дао, 12 років, В'єтнам Це маленька кімната. Стоять книжкові шафи - дві, три, чотири! На книжкових шафах багато англійських книг. У кімнаті є п'ять маленьких вікон і темно-зелені двері. Стіни світло-зелені. У кімнаті два довгих столи. Моя сумка під столом. У сумці я взяв шарф і гаманець. К'яра, 11 років, Італія Це гарна велика кімната. Стіни білі, а там сині двері. О, у нас є одне дуже велике вікно в кімнаті - нам воно подобається! У нас на столах немає ручок і лінійок, але пляшки з водою в сумках. Каллум 13, Англія Кімната маленька, але гарна. Має три великих вікна. Стіни і двері жовті - це щасливий колір. У кімнаті багато столів. На столі у мене всі ручки. Моя сумка лежить на підлозі біля столу. У мене в сумці книжки, шоколад і банан.