Розділ 4. ТВОРИ СУЧАСНИХ ДИТЯЧИХ ПИСЬМЕННИКІВ » Стр.150 (6-7)



6. Галина Малик у творі використовує гру словами. Прочитай уривок, де обіграно слова пошта і почет. Знайди в тексті інші приклади гри словами. "А чи знаєш ти, мій Третій Зайвий, що з відправкою бандеролей знайомосять не на пошті, а на почеті? Не смій брехати, лицарю Горчику, що це за страшне слово таке? А це значить – шанобливість, пошану. А наша пошта носить саме те ім’я – «пошта» – тому що пошана і шанобливість до людей, які працюють у цій установі, завжди були високі." Інші приклади гри слів у тексті: "Герой, що вбив дракона насмерть, повинен заслужити не просто винагороду, а великий банкет! Він нагадував Хука з підручника історії. А якщо згадаєш про мене відверто, то приду і покличу на бій на честь своєї честі! А ще на честь чесної пошти!" 7. Якими ти уявляєш Горчика і Кобурку? Як ти гадаєш, чому герої отримали такі імена? Горчик – це гострий, енергійний герой, який завжди має плани і вміє бути настійливим. Ім'я Кобурка пов'язане з французьким словом "coubre", що означає "капелюх". Тому можна припустити, що герой мав капелюх в якості головного убору.



Розділ 4. ТВОРИ СУЧАСНИХ ДИТЯЧИХ ПИСЬМЕННИКІВ