ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ » §43 (2-3)
«Перша та друга спроби вирвати хворий зуб» За повістю Астрід Ліндгрен «Ще живе Еміль у Льонеберзі» 2. Чи є у творі слова, значення яких для тебе не цілком зрозумілі? Випиши їх і знайди у тлумачному словнику. Які з цих слів запозичені, а які — власне українські? Обценьки – ручне металеве знаряддя у вигляді щипців із загнутими всередину і загостреними кінцями для витягування цвяхів. Навскач – роблячи стрибки, дуже швидким бігом. Шворка – тонкий мотузок; мотузочок. Точило – камінний або наждачний круг, а також наждачний верстат, за допомогою якого гострять різальні й колючі інструменти. «Третя спроба вирвати хворий зуб» 3. Розгляньте ілюстрації до уривків із повісті «Ще живе Еміль у Льонеберзі». Запишіть, які емоції переживають персонажі, зображені на них. Ліна відчуває страх, їй не хочеться відчувати болі від вирваного зуба, тому вона всіляко намагається цього уникнути. Еміль хоче допомогти Ліні позбавитися від хворого зуба, тому вигадує різні способи, як це швидко та безболісно зробити. Іда спостерігала за видовищем, їй було цікаво, як Ліна позбудеться хворого зуба.