ТЕМА 2. МАШИНА ЧАСУ » §23 (7-8)
Знайди в уривку слова, з яких стає зрозуміло, що хлопчикам страшно. Письменники та письменниці часто використовують цей прийом: описують відчуття так, щоб читачі впізнали емоцію. - Татари! - видихнув Грицик, і хлопчики грушами скотилися з дерева. Не змовляючись, шугонули в кущі. Якийсь час вони лежали непорушно. Лише серця стугоніли так, що не чути було стукоту кінських копит. 8. Здогадайся, про які почуття йдеться, та опиши якусь ситуацію, коли ти мав/мала такі відчуття в тілі, використавши один із фразеологізмів. Йдеться про страх. Раптом я побачив великого ведмедя та так злякався, що аж волосся стало дибки. Мурашки по тілу побігли, коли я дивився фільм жахів.