VIII. Природа і ми » Стр.61 (3-6)



Прочитайте виразно третій абзац, виділяючи слова, на які падає логічний наголос. Слова якої частини мови ви найчастіше виділяли голосом? дієслова 4. Випишіть із третього абзацу ключові слова — спочатку іменники, а потім дієслова. Перекажіть абзац, використавши виписані слова. ворона, шкоринку, калюжа, здобич, розумниця клюнула, схопила, кинула, намокла, претендує, ласувати 5. На скільки частин можна поділити текст? Доведіть свою думку. На дві частини. Перша частина як ворона розмочила хлібну шкоринку у калюжі, друга як зграя ворон відібрала у собаки залишки їжі. 6. Намалюйте комікс до другої частини тексту. Скільки малюнків трібно, щоб передати зміст? 1 малюнок: Рекс їсть. 2 малюнок: пес кидається на ворон. 3 малюнок: ворони розділилися та вхопили хліб



VIII. Природа і ми