ІІІ. Дивовижні можливості людини » Стр.62
Підкреслити граматичну основу в реченні; виписати з речення всі словосполучення; визначити, якою частиною мови є кожне слово; рід і число іменників, прикметників; час дієслів; знайти спільнокореневі слова і розібрати їх за будовою. Глока куздра штеко будланула бокра й кудрячить бокреня. бокра, бокрення куздра (яка?) глока, будланула (як?) штеко, будланула (кого?) бокра, кудрячить (кого?) бокреня. Глока (прикм., ж. р., одн.) куздра (ім., ж. р., одн.) штеко (присл.) будланула (дієсл., мин. ч.) бокра (ім., ч. р., одн.) й кудрячить (дієсл., теп. ч.) бокреня (ім., ч. р., одн.). Б. Поясніть, як ви визначали частини мови, не розуміючи значення слів. Питаннями, які ставляться до слів, а також закінченнями у цих слів. 4. Вигадайте і запишіть схоже речення (як у вправі 2). Над кожним словом скорочено позначте, до якої частини мови воно належить. прикм. ім. дієсл. присл. Ганковий класт почкал беркло.