ДІЄСЛОВО » 230



1. Визнач тип тексту. Склади його кінцівку. Добери заголовок. Спиши. Заголовок: Ведмедиця кличе на допомогу До табору геологів підійшла (що зробила?) ведмедиця. Стала (що зробила?) вона і реве (що робить?). Та люди не звернули (що зробили?) на неї особливої уваги. Ведмеді часто крутилися (що робили?) навколо табору. Наступного дня лісова гостя з’явилася (що зробила?, одн.) знову і жалібно заревла. (що зробила?, одн.) Бідолаха чекала (що робила?, одн.) допомоги. Тоді геологи наблизилися (що зробили?, мн.)до ведмедиці, а вона відійшла (що зробила?, одн.) глибше в ліс. Стала, оглянулася і чекає (що зробила?, одн.), коли люди підійдуть (що зроблять?, мн.) ближче. Так вела (що робила?, одн.) вона геологів кілометрів п’ять, аж поки вони не дійшли (що зробили?, мн.) до глибокої ями. На дні ями сиділо (що робило?, одн.) злякане ведмежа і жалібно скавчало. (що робило?, одн.). Геологи швидко принесли (що зробили?, мн.) драбину, залізли (що зробили?, мн.)в яму і витягнули (що зробили?, мн.) знесилене ведмежа. Ведмедиця зраділа (що зробила?, одн.) та одразу кинулася (що зробила?, одн.) до свого малюка. Тип тексту: розповідь 2. Знайди в тексті й підкресли дієслова. На які питання вони відповідають? Визнач число дієслів. 3. В останньому реченні виділи граматичну основу. 4. Поясни написання виділених слів. Не з дієсловом пишеться окремо завжди.



ДІЄСЛОВО