ПРИКМЕТНИК » 167
1. Спиши, вставляючи пропущені суфікси -ськ- або -цьк-. За руки побралися діти в Артеку, ростуть на дощі, загоряють у спеку. Лунають пісні українські, алтайські, литовські, естонські, молдавські, нанайські. Ми хочем, щоб діти, не знаючи горя, вели хороводи на березі моря. Щоб пісня дзвеніла в’єтнамська, узбецька, англійська, індійська, якутська, німецька. Вгорі пломеніє немеркнуче гасло: «Ми хочем, щоб сонце ніколи не згасло!» 2. У перших двох реченнях підкресли підмет і присудок. Поясни вживання розділових знаків. В реченнях присутні однорідні присудки та однорідні означення, які розділяються комами. 3. До виділених слів добери антоніми. Спека – холод, мороз Горе – щастя, радість, веселощі