СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА » Стр.40



1. Прочитай уривок із вірша Надії Красоткіної. Про що в ньому йдеться? У вірші йдеться про дощ. Поясни, з якою метою авторка вживає у вірші синоніми. Вони допомагають уникати повторень в тексті. Дізнайся з тлумачного словника або словника синонімів, які ще синоніми є до слова дощ. Випиши кілька синонімів. дощовиця, моква; злива, гроза; (дрібний з туманом) мряка, мжичка, мигичка, мрячка. 2. Вибери групу синонімів. Склади і запиши з ними речення. Дзвеніти, дзенькати, бринькати – Хлопчик бринькав на скрипці. Сміливий, відважний, хоробрий – Козак був дуже відважний у бою з ворогами. Туга, журба, сум – Мене огортає сум за Батьківщиною. 3. Запишіть речення, дібравши з дужок найточніший синонім. Підкресліть однорідні члени в реченнях. Осінній день. Ти виходиш вранці на двір і бачиш, як позолотою вкрилися дерева. Із лип, кленів, беріз сиплеться пожовкле листя. У парках, на бульварах застелені жовтим листям доріжки. Хороше як!



СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА